چطوری میشه

vCita Easy Business Management و رزرو برای وردپرس

vCita Easy Business Management و رزرو برای وردپرس

اجرای یک کسب و کار مبتنی بر خدمات مانند استودیو، دفتر حقوقی، مرکز تناسب اندام، مراقبت از حیوانات خانگی و سایر مشاغل کوچک کار آسانی نیست. هر روز یک میلیون و یک چیز وجود دارد که باید فهرست چک خود را علامت بزنید.

اگر قرار ملاقات ها را برنامه ریزی نمی کنید، با فاکتورها سروکار دارید. اگر برای کسب و کار خود بازاریابی نمی کنید، تعداد زیادی ایمیل بعدی برای مشتریان خود ارسال می کنید. و سپس باید امور مالی خود را پیگیری کنید، منابع را ذخیره کنید، و غیره.

مدیریت یک کسب‌وکار می‌تواند به سرعت حتی برای بهترین‌ها در میان ما دشوار شود. می تواند شما را از دیوار بالا ببرد و استقامت شما را به نقطه شکست برساند، به خصوص اگر ابزار مناسبی نداشته باشید.

اگر به دنبال ایجاد کسب‌وکاری هستید که به آن افتخار می‌کنید و آن را مانند یک حرفه‌ای مدیریت می‌کنید، خوشحال خواهید شد که درباره برنامه مدیریت کسب و کار vcita. ابزاری که برای مشاغل کوچک عالی است و موضوع بررسی امروز است.

در بخش‌های آینده، ما به vcita، لیست چشمگیر ویژگی‌ها، قیمت و پشتیبانی آن می‌پردازیم. پس از آن، ما افزونه را آزمایش می کنیم تا نگاهی اجمالی به آنچه انتظار دارید به شما ارائه دهیم. طبق معمول، لذت خواهیم برد، پس تا انتها بخوانید.

بدون مقدمه، اجازه دهید شروع کنیم زیرا چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد.

vcita چیست؟

vcita Business App

vcita یک برنامه مدیریت کسب و کار بسیار خوب برای مشاغل کوچک است. این سیستم مدیریت کسب و کار عالی برای همه مشاغل مبتنی بر خدمات است. به علاوه افزونه وردپرس ادغام با وب سایت شما را آسان می کند.

به لطف vcita، کسب‌وکار شما می‌تواند رزروها و پرداخت‌ها را با خلبان خودکار بپذیرد. علاوه بر این، می‌توانید خدمات، قرار ملاقات‌ها، زمان‌بندی‌ها را ایجاد کنید و مشتریان خود را از یک داشبورد متمرکز مدیریت کنید.

دیگر لازم نیست کسب و کار خود را به روش قدیمی مدیریت کنید. vcita ابزارهایی را که برای خودکارسازی مدیریت کسب و کار و افزایش ده برابری درآمدتان نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

این یک برنامه مدیریت کسب‌وکار ایده‌آل برای مشاوران کسب‌وکار، مربیان شخصی، درمانگران، سالن‌های زیبایی، سالن‌های ورزشی، کلاس‌های آنلاین، وکلا، بازاریابی، فروش، برنامه‌ریزان رویداد است – تقریباً هر کسب‌وکار مبتنی بر خدمات زیر آفتاب.

برنامه مدیریت کسب و کار vcita در زمان زیادی که صرف کارهای اداری روزانه می‌کنید، صرفه‌جویی می‌کند و به شما امکان می‌دهد 100% روی انجام کاری که دوست دارید تمرکز کنید.

به‌جای هدر دادن ساعت‌های بی‌شماری برای ایمیل‌های پشت سر هم، صورت‌حساب، مدیریت مشتری و غیره، اکنون می‌توانید تلاش‌های خود را به سمت رشد کسب‌وکارتان هدایت کنید.

با مجموعه‌ای از ویژگی‌های قابل توجه، vcita مدیریت کسب‌وکار را به آسانی A، B، C می‌کند. این دقیقاً ابزاری است که برای تسطیح زمین بازی و استفاده بیشتر از هر روز به آن نیاز دارید.

چه در شهر دور بزنید، چه در تعطیلات، یا خدماتی را در محل کار خود ارائه دهید، vcita به شما این امکان را می دهد که مانند یک تیم در سطح جهانی، کسب و کار خود را مدیریت کنید. و اگر یک تیم دارید، vcita ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا نیروی کار خود را مانند یک شرکت Fortune 500 مدیریت کنید.

در بخش زیر، ویژگی‌هایی را برجسته می‌کنیم که vcita را به ابزار مدیریت کسب‌وکار انتخابی برای صدها هزار کسب‌وکار تبدیل می‌کند.

ویژگی های برنامه مدیریت کسب و کار vcita

vcita business management app features

شما در حال حاضر مشغول هستید و به یک برنامه مدیریت کسب و کار نیاز ندارید که گردش کار شما را با ویژگی های غیر ضروری مسدود کند. vcita می داند که شما به یک ابزار مدیریت کسب و کار نیاز دارید که کار شما را آسان تر و نه سخت تر کند.

به همین دلیل است که آنها برنامه را با تمام ابزارهایی که شما نیاز دارید، بدون ویژگی‌هایی که مشخصه بسیاری از برنامه‌های دیگر است، پر کرده‌اند. شما مجموعه‌ای از ویژگی‌های باورنکردنی دارید تا کسب و کار خود را بدون اینکه مانعی برای شما ایجاد کند به سطح بالاتری برسانید.

برنامه vcita یک رابط کاربری مدرن را نشان می‌دهد که استفاده از آن به طرز مضحکی آسان است. تعجب خواهید کرد که چرا ابزار را زودتر پیدا نکردید. این در واقع یکی از بهترین سیستم های مدیریت کسب و کار برای سال 2021 و بعد از آن است.

این چیزی است که باید انتظار داشت.

نرم افزار و تقویم برنامه ریزی

vcita scheduling software and calendar

گرفتن قرار ملاقات و برنامه ریزی یکی از سخت ترین کارها برای هر کسب و کار مبتنی بر خدمات است. اگر مدتی است که در آن کار کرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که رزرو قرارها می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد و شما را دیوانه کند.

چه این ایمیل‌های پشت سر هم برای تأیید جزئیات باشند، چه سه روز (یا بیشتر) برای برنامه‌ریزی یک قرار ملاقات یا سوزاندن روغن نیمه‌شب به دنبال سرنخ‌ها، رزرو مشتری کار آسانی نیست.< /p>

مگر اینکه، البته، ابزاری مانند vcita در کنار خود داشته باشید. با نرم‌افزار و تقویم برنامه‌ریزی vcita، کار سخت رزرو قرار ملاقات را از بین می‌برید. به جای سه روز، اکنون می توانید قرار ملاقات ها را در 30 ثانیه برنامه ریزی کنید!

به‌جای اتلاف وقت برای ارسال ایمیل‌ها، می‌توانید از آن زمان برای سه برابر کردن درآمد خود و خوشحال کردن مشتریان خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید آزادی خود را بازیابید و تعادل کامل بین کار و زندگی ایجاد کنید، که یکی از دلایلی است که تصمیم گرفتید 9 به 5 را کنار بگذارید.

چه چیزی در انتظار شماست؟

برای شروع، vcita به مشتریان شما اجازه می دهد خدمات شما را از هر کجا رزرو کنند. مشتریان شما می‌توانند قرار ملاقات‌ها را در وب‌سایت، فهرست کسب‌وکار Google، فیس‌بوک، صفحه فرود vcita، پورتال خدمات مشتری، پیوند زمان‌بندی از طریق ایمیل، و موارد دیگر برنامه‌ریزی کنند.

ثانیاً، می‌توانید بهترین تجربه را برای رزرو قرار به مشتریان خود ارائه دهید. به لطف برنامه ریزی آنلاین، مشتریان احتمالی شما دیگر مجبور به انتخاب تلفن نیستند. آنها می توانند به صورت آنلاین برنامه ریزی کنند و تماس های ویدیویی را از طریق Zoom انجام دهند.

ثالثاً، vcita به شما امکان می‌دهد قرار ملاقات‌ها را برنامه‌ریزی کنید، خواه یک نمایش تک نفره باشید یا تیمی از کارمندان را مدیریت کنید. بهترین بخش این است که می توانید به راحتی تقویم های کارمندان خود را مشاهده کنید و کارکنان را به قرار ملاقات ها و خدمات اختصاص دهید.

چهارم، برای ادغام نرم‌افزار زمان‌بندی vcita با دارایی‌های آنلاین خود، نیازی به داشتن دانش فنی ندارید. همه اینها فقط یک نقطه و کلیک است و تنظیم آن کمتر از پنج دقیقه طول می کشد.

صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد…

زمان‌بندی آنلاین و تقویم روی خلبان خودکار کار می‌کنند. اکنون می‌توانید درخواست‌های زمان‌بندی مشتری را به‌طور خودکار براساس در دسترس بودن خود تأیید کنید، که باعث صرفه‌جویی در زمان در هماهنگی رفت و برگشت می‌شود.

من توانستم درآمدم را سه برابر کنم زیرا به مشتریان این امکان را داده بودم که قرارهای خود را رزرو کنند. – پاتریک اوسی، استودیوی هات مانی

و این فقط یکی از بچه هایی است که برای برنامه مدیریت کسب و کار vcita ستایش می کند. پاتریک اپلیکیشن vcita را با وب‌سایت خود ادغام کرده است و برنامه‌ریزی را به آسانی برنامه‌ریزی می‌کند. من می دانم چون آن را امتحان کردم!

درست است. اکنون مشتریان برای برنامه ریزی جلسه نیازی به تماس با شما ندارند. مشتریان شما می‌توانند در هر زمان، هر مکان و در هر دستگاهی، خود برنامه‌ریزی کنند و قرارها را لغو کنند.

با نرم‌افزار زمان‌بندی vcita، می‌توانید هر نوع رویداد یک‌باره یا تکراری را برنامه‌ریزی کنید. به غیر از آن، می توانید به راحتی فرم ثبت نام و ایمیل تایید را متناسب با کسب و کار خود سفارشی کنید.

به‌علاوه، می‌توانید:

  • تقویم موجود خود را با تقویم کاری خود همگام سازی کنید
  • موقعیت، قیمت و مدت هر سرویسی که ارائه می‌دهید را لحاظ کنید
  • یک پورتال مشتری مارک دار برای افزایش تعامل مشتری ارائه دهید
  • تنظیم یادآورهای خودکار از طریق ایمیل یا پیامک
  • برای تشویق تجارت مجدد، موارد بعدی را ارسال کنید.
  • هر زمان که مشتری شما قراری را رزرو کرد، اعلان‌های تلفن همراه را بی‌درنگ دریافت کنید

صورت‌حساب و صورت‌حساب

vcita billing and invoicing software

آیا می دانستید که به طور متوسط ​​11 تا 15 ساعت در ماه را صرف صورتحساب و صورتحساب می کنید؟ خوب، این زمان زیادی است. مشکل این است که اگر به صورت دستی این کار را انجام دهید، بیش از 15 ساعت در ماه را صرف حسابداری می کنید.

زمانی است که می‌توانید به سایر بخش‌های حیاتی کسب‌وکارتان، مانند مراقبت از مشتری، تحقیق، و بهبود خدماتتان اختصاص دهید.

و به لطف vcita، می توانید در زمان زیادی صرفه جویی کنید و 60٪ سریعتر از میانگین صنعت دستمزد دریافت کنید. و می‌توانید صورت‌حساب و فاکتور خود را از یک داشبورد با کاربری آسان مدیریت کنید.

برای شروع، vcita به شما کمک می‌کند تا در عرض چند ثانیه تخمین‌ها، فاکتورهای سبز و رسید ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک دکمه پرداخت را به تخمین‌ها و صورت‌حساب‌های خود اضافه کنید و به مشتریان اجازه دهید از طریق کارت اعتباری یا PayPal به صورت آنلاین پرداخت کنند.

ثانیاً، vcita به شما امکان می دهد موجودی مشتری و سابقه پرداخت را ردیابی کنید. علاوه بر این، می توانید به راحتی فاکتورهای معوق و معوق را مشاهده کنید.

و نگران نباشید، لازم نیست یادآوری‌هایی برای پرداخت‌های دیرهنگام ارسال کنید. vcita همراه با یادآوری پرداخت خودکار بدون هزینه اضافی یا کارمزد پنهان است.

من بیش از یک سال است که از vcita استفاده می کنم و رکوردهای من هرگز بهتر از این نبوده است. – ویکتوریا مایر، در ایندی با من ازدواج کن!

vcita ابزارهای زیادی را به شما ارائه می‌کند تا از پرداخت‌های خود مطلع شوید. علاوه بر قالب‌های فاکتور کاملاً قابل تنظیم، گزارش‌های عمیق و ویژگی‌هایی برای حذف مشتریان کم‌پرداخت و غیرقابل اطمینان دارید. علاوه بر این، می توانید به راحتی vcita را با Zapier و نرم افزارهای حسابداری مانند Quickbooks ادغام کنید.

نرم افزار مدیریت مشتری

vcita client management software for small businesses

کسب سرنخ جدید کار آسانی نیست. شما باید کارهای زیادی را از قبل انجام دهید تا مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. اما اگر آنها در وب سایت کسب و کار شما قرار بگیرند و پرش کنند، تمام کار شما بیهوده خواهد بود.

این حتی بدترین هم نیست. تصور کنید یک کسب و کار را کورکورانه و بدون بینش عملی در مورد مشتریان خود اداره کنید؟ حالا این کار نمی‌کند.

شما باید یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قوی داشته باشید تا از همه چیز مطلع شوید – و vcita دقیقاً این را به شما ارائه می دهد.

vcita CRM به شما امکان می دهد مخاطبین خود را در یک مکان ذخیره کنید، به این معنی که دیگر هرگز مخاطبین مهم خود را از دست نخواهید داد. CRM به شما کمک می کند تا سرنخ های خود را مانند یک رئیس نگه دارید، مدیریت کنید و برچسب گذاری کنید.

vcita CRM به شما یک دید پرنده از مشتریان خود ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشتریان خود را در داخل و خارج بشناسید. می‌توانید تاریخچه مشتری خود – قرار ملاقات‌ها، مکالمات، اسناد، صورت‌حساب‌ها، پرداخت‌ها و موارد دیگر- را در یک داشبورد متمرکز مشاهده کنید.

مهم نیست چه کاری انجام می‌دهید یا در کجای دنیا هستید. برنامه تلفن همراه vcita CRM به شما امکان می دهد تجارت خود را در حال حرکت انجام دهید. شما همه اطلاعات حیاتی را در هر زمان و هر مکان خواهید داشت.

علاوه بر این، vcita CRM به شما کمک می کند تا به راحتی با تیم خود همکاری کنید، قرار ملاقات ها، مشتریان و درخواست های دریافتی را بدون زحمت به کارمندان اختصاص دهید. چه راهی برای افزایش بهره وری تیم خود بدون عرق کردن.

بسیار راحت است که می توانم به لیست مشتریان خود نگاه کنم و همه چیز درست است. – نائومی جانزن، مربی و پزشک EFT

روابط رو به رشد مشتری هرگز با پورتال مشتری خودسرویس کاربرپسند vcita راحت نبوده است. به لطف یادآوری های خودکار جلسه، می توانید هیچ نمایشی را تا 50 درصد کاهش دهید. پیگیری‌های سفارشی به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را بعد از جلسه ارسال کنید که تجارت تکراری را تقویت می‌کند، در حالی که همه آن‌ها را مانند یک حرفه‌ای در یک CRM قدرتمند و با استفاده آسان مدیریت می‌کنید.

بازاریابی

vcita email marketing software

چه کسی فکر می کرد برنامه مدیریت کسب و کار شما ابزارهای بازاریابی قدرتمندی را در ترکیب قرار دهد؟ مطمئناً من نه، اما vcita بازی را به طور کامل تغییر می دهد.

vcita با یک موتور بازاریابی ایمیلی قوی عرضه می‌شود که با نام‌های بزرگ این صنعت رقابت می‌کند. اکنون، لازم نیست به دنبال ارائه دهنده بازاریابی ایمیل شخص ثالث باشید.

vcita با سیستم کاربر پسندی که نتایج را به ارمغان می آورد پشتیبانی می کند. یا همانطور که به درستی بیان می کنند، «ارسال را بزنید. نتیجه بگیرید. به همین سادگی است.»

vcita تعداد زیادی الگوی ایمیل از پیش ساخته شده را به شما ارائه می دهد که تا زمانی که رها نکنید، می توانید آنها را سفارشی کنید. این بدان معناست که می‌توانید کمپین‌های بازاریابی زیبا و سازگار با موبایل را در چند دقیقه طراحی کنید، حتی اگر نوشتن کپی کار شما نباشد.

این تمام نیست. vcita به شما بازاریابی پیامکی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید بدون توجه به جایی که مشتریان خود هستند، از طریق تلفن های آنها ارتباط برقرار کنید. وقتی پیامک را با ایمیل ترکیب می‌کنید، می‌توانید در کمتر از سه دقیقه به 100٪ مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.

به‌جز ابزارها (مانند CTA، متن آماده، قالب‌های حرفه‌ای، و غیره) برای طراحی کمپین‌های ایمیل عالی، شما همچنین برچسب‌های تقسیم‌بندی مشتری و شخصی‌سازی دریافت می‌کنید تا نرخ کلیک خود را فوراً بهبود ببخشید.

قبل از اینکه مجبور باشم ایمیلم را مرور کنم و به صورت دستی با مشتریان تماس بگیرم، اکنون می توانم همه این کارها را با استفاده از ابزار کمپین ها به صورت یکجا انجام دهم. – ساموئل اف رینولدز، باز کردن قفل طالع بینی

برای راه‌اندازی، می‌توانید کمپین‌های ایمیل خودکار را برای اجرای ماشین‌های بازاریابی خود در خلبان خودکار روشن کنید. و کورکورانه نخواهی دوید؛ vcita گزارش های دقیقی از نحوه عملکرد کمپین های بازاریابی شما در یک داشبورد تجزیه و تحلیل شیرین به شما ارائه می دهد.

اکنون که می دانید چه انتظاری دارید، اجازه دهید جنبه قیمت گذاری را پوشش دهیم. آیا وی سیتا مقرون به صرفه است؟ برنامه هاشون چطوره؟ در زیر بیشتر بخوانید.

برنامه های قیمت گذاری vcita

شاید از خود بپرسید که چقدر برای vcita پرداخت می کنید. خود این افزونه در WordPress.org رایگان است، اما برای دسترسی به تمام vcita باید واقعاً بخواهید برای یک طرح ثبت نام کنید.

شرکت برنامه‌های مختلفی را برای افراد و تیم‌های انفرادی ارائه می‌دهد، اما یک آزمایش آزمایشی 14 روزه رایگان (بدون نیاز به کارت اعتباری) وجود دارد. اگر یک نمایش یک نفره اجرا می کنید، چهار طرح قیمت دارید:

vcita solo pricing plans

  • موارد ضروری – ۲۹ دلار در ماه (۱۹ دلار در ماه با صورت‌حساب سالیانه. این طرح همه ویژگی‌های مدیریت کسب‌وکار را به شما ارائه می‌دهد، اما حداقل بازاریابی و اتوماسیون را به شما ارائه می‌دهد. برای فریلنسرهایی که کسب‌وکار جدیدی را شروع می‌کنند عالی است. از طریق ایمیل پشتیبانی ارائه می‌دهد. فقط گیرندگان کمپین و فقط 100 اعتبار پیامکی در ماه.
  • کسب و کار – 59 دلار در ماه (45 دلار در ماه در صورت صورتحساب سالانه). این طرح بهترین ارزش برای پول را به شما ارائه می دهد و برای شرکت های تازه کار و متوسط ​​مناسب است. همه ویژگی‌ها را برای قالب‌های ایمیل قابل تنظیم ذخیره می‌کنید. از طریق ایمیل و تلفن پشتیبانی دریافت می کنید. این محبوب ترین طرح آنها با 5000 گیرنده کمپین و 250 اعتبار پیامک در ماه است.
  • پلاتین – ۹۹ دلار در ماه (۷۵ دلار در ماه در صورتحساب سالانه). هر ویژگی وجود دارد و پشتیبانی از اولویت را دریافت می کنید. ایده آل برای کسب و کارهای در حال رشد. 10000 گیرنده کمپین و 500 اعتبار پیامک در ماه.
  • برنامه زمان‌بندی آنلاین – برای حداکثر 300 مشتری فقط 12 دلار در ماه هزینه دارد و پشتیبانی ایمیل را ارائه می‌دهد. برای مبتدیان مطلق عالی است. اگر به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، باید به برنامه‌های سطح بالا ارتقا دهید.

برای تیم ها، vcita چهار بسته قدرتمند ارائه می دهد:

team pricing plans vcita

  • کسب و کار – 59 دلار در ماه (45 دلار در ماه در صورت صورتحساب سالانه). این طرح تمام ویژگی هایی را به شما ارائه می دهد که برای قالب های ایمیل قابل تنظیم ذخیره می شوند. برای یک تیم دو نفره عالی است. پشتیبانی از طریق تلفن و ایمیل می باشد. 5000 گیرنده کمپین و 250 اعتبار پیامک در ماه.
  • پلاتین – ۹۹ دلار در ماه (۷۵ دلار ماهانه در صورت‌حساب سالانه). این طرح همه ویژگی ها را به شما ارائه می دهد و برای یک تیم پنج نفره عالی است. شما همچنین دارای پشتیبانی اولویت دار و دو جلسه راه اندازی و نصب 45 دقیقه ای هستید. 10000 گیرنده کمپین و 500 اعتبار پیامک در ماه.
  • پلاتین 10 – 139 دلار در ماه (117 دلار در ماه در صورتحساب سالانه). این طرح با تمام ویژگی ها ارائه می شود و برای یک تیم 10 نفره ایده آل است. شما از پشتیبانی اولویت دار و ورود کامل برخوردار می شوید. 20000 گیرنده کمپین و 1000 اعتبار پیامکی در ماه.
  • پلاتین 20 – 239 دلار در ماه (196 دلار در ماه در صورتحساب سالانه). همه ویژگی‌ها، پشتیبانی اولویت‌دار، نصب کامل، و مناسب برای یک تیم 20 نفره. دریافت‌کنندگان کمپین نامحدود و 2000 اعتبار پیامک در ماه دریافت می‌کنید.

من فکر می‌کنم برنامه‌های تیمی بهتر از برنامه‌های انفرادی هستند، به خصوص اگر قصد دارید در آینده کارمندانی را گسترش دهید یا استخدام کنید.

پشتیبانی vcita

vcita help center

vcita در صنعت به دلیل پشتیبانی حرفه ای به موقع شناخته شده است. آنها یک وبلاگ به طور منظم با نکات و ترفندها به روز می شوند.

علاوه بر این، آنها یک پایگاه دانش گسترده مملو از راهنماهای مفیدی دارند که به بیشتر سؤالات شما پاسخ می دهند. آنها همچنین یک گروه تعدیل شده در فیس بوک دارند که به شما امکان می دهد با دیگران تعامل داشته باشید و در جامعه سؤال بپرسید.

غیر از آن، می‌توانید از طریق تلفن یا ایمیل با خدمات مشتری تماس بگیرید. در مجموع، vcita گزینه‌های پشتیبانی خوبی را به شما ارائه می‌کند تا فوری‌ترین مسائل را به‌طور حرفه‌ای و به موقع حل کنید.

اکنون که اصول اولیه را در اختیار داریم، اجازه دهید افزونه vcita WordPress را راه اندازی کنیم و موارد را آزمایش کنیم.

اینجا می‌رویم.

چگونه vcita را در سایت وردپرس خود راه اندازی کنیم

قبل از هر کاری، از vcita.com دیدن کنید تا دوره آزمایشی 14 روزه رایگان خود را شروع کنید ( بدون نیاز به کارت اعتباری):

vcita business management app

در مرحله بعد، آدرس ایمیل، نام کسب و کار و رمز عبور خود را وارد کنید. روی Let’s Go:

کلیک کنید

vcita sign up

از طرف دیگر، می‌توانید از ورود به سیستم اجتماعی برای ثبت‌نام در Facebook یا Google استفاده کنید.

پس از آن، به فرآیند ورود اولیه هدایت می شوید. جزئیات خود را وارد کنید و روی ادامه کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

vcita

بعد، دسته یا حرفه خود را انتخاب کنید و روی ادامه ضربه بزنید:

vcita onboarding

در صفحه بعد، نیازهای کسب و کار خود را انتخاب کنید و روی انجام شد کلیک کنید:

vcita onboarding

در مرحله بعد، می‌توانید یک تور رایگان محصول را انتخاب کنید یا روی برو ضربه بزنید تا داشبورد vcita/مراحل ورود به سیستم خود را اجرا کنید:

vcita free demo

نمی‌توانستم منتظر بمانم تا ببینم بعدی چیست، بنابراین روی GO کلیک کردم. در مرحله بعد، شما این شانس را دارید که تجربه vcita خود را از همان ابتدا شخصی سازی کنید:

vcita personalization

بنابراین من به سرعت تنظیمات شخصی‌شده‌ام را انجام دادم، به این معنی که تا بعد از آن همه چیز را نادیده گرفتم. داشبورد vcita من در حال حاضر چگونه به نظر می رسد:

vcita dashboard

خالی است زیرا من هیچ سرویسی ایجاد نکرده‌ام یا هیچ عضوی از کارکنان اضافه نکرده‌ام، که پس از نصب افزونه در سایت وردپرس شما انجام خواهیم داد.

توجه داشته باشید که می‌توانید vcita را با بسیاری از پلتفرم‌های غیر از وردپرس ادغام کنید.

بعدش چی؟

اجازه دهید افزونه وردپرس را نصب کنیم و کل آن را آزمایش کنیم.

چگونه افزونه vcita WordPress را نصب کنیم

برای کاربران وردپرس، vcita به عنوان رزرو آنلاین رایگان در دسترس است افزونه & زمانبندی در WordPress.org. یعنی می توانید آن را در داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنید.

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

vcita add plugin

بعد، “vcita” را در کادر جستجو وارد کنید و روی اکنون نصب کنید کلیک کنید:

installing vcita wordpress plugin

پس از آن، افزونه را فعال کنید:

activating vcita wordpress plugin

بعد، روی دکمه اتصال به vcita کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

vcita

اگر وارد حساب vcita خود شده باشید،

vcita به طور خودکار به سایت وردپرس شما متصل می شود. اگر اتصال موفقیت آمیز باشد، باید صفحه زیر را ببینید.

vcita online scheduling

از داشبورد بالا، می‌توانید ساعات در دسترس بودن، خدمات خود را اضافه کنید، تقویم‌های خود را همگام‌سازی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. برای شروع نمایش، روی دکمه Start Wizard کلیک کنید. انجام این کار شما را به صفحه زیر هدایت می کند. روی Let’s Go کلیک کنید، همانطور که نشان داده شده است:

vcita setup wizard

در صفحه بعد، خدمات خود را اضافه کنید و روی بعدی کلیک کنید:

vcita services

یادداشت:

  • می‌توانید هر تعداد سرویس را که می‌خواهید اضافه کنید
  • می‌توانید قرارهای 1:1 یا رویدادها/کلاس‌های گروهی را اضافه کنید.

در صفحه زیر، یادآورهایی را که می‌خواهید برای مشتریان خود ارسال کنید انتخاب کنید و روی بعدی کلیک کنید:

vcita reminders

بعداً می‌توانید پیام‌های مشتری را از برگه پیام‌های مشتری خودکار در صفحه تنظیمات vcita خود ویرایش کنید.

در صفحه بعدی، از قبل پیوند رزرو  زنده دارید که می‌توانید آن را با مشتریان به اشتراک بگذارید (اگر وب‌سایت یا نام دامنه زنده ندارید). همچنین می توانید vcita را با تقویم Google خود همگام سازی کنید. پس از اتمام، روی بعدی:

کلیک کنید

vcita live booking

در صفحه بعد، می‌توانید ویجت رزرو را به وب‌سایت خود اضافه کنید یا یک قرار آزمایشی برای آزمایش آب تعیین کنید. اجازه دهید ابتدا یک ویجت رزرو اضافه کنیم. روی دکمه افزودن ویجت رزرو کلیک کنید:

vcita add booking widget

در صفحه بعدی، ویجت های vcita را دارید. پیش بروید و اولین ویجت، یعنی ویجت پورتال مشتری را با کلیک کردن روی دکمه افزودن به وب‌سایت فعال کنید. دستورالعمل‌هایی درباره نحوه فعال کردن ویجت در چندین پلتفرم دریافت خواهید کرد.

ویجت رزرو پس از نصب و فعال سازی افزونه و تکمیل جادوگر راه اندازی به طور خودکار در وردپرس فعال می شود.

شما می توانید ویجت های دیگر را بعداً یا در صورت نیاز اضافه کنید.

اکنون، اگر وب‌سایت آزمایشی خود را در قسمت جلویی مشاهده کنم، ویجت رزرو را در سمت راست پایین می‌بینم:

vcita frontend

اگر روی دکمه اکنون زمان‌بندی کلیک کنم، پنجره بازشو زیر را می‌بینم:

vcita vista

به نظر خوب است، درست است؟ حواستون باشه من خدمات سفارشی ایجاد نکرده ام یا ساعات در دسترس بودن خود را تنظیم نکرده ام. آنچه می بینید نسخه ی نمایشی است که به طور پیش فرض با افزونه ارائه می شود. اکنون، اجازه دهید ویژگی هایی را که به شما در افزودن خدمات، اضافه کردن کارکنان و غیره کمک می کند، بررسی کنیم. در این مرحله، وب سایت وردپرس شما با vcita متصل می شود.

تنظیمات vcita

در بخش زیر، تمام تنظیمات vcita را پوشش می دهیم. وارد داشبورد vcita خود شوید و به تنظیمات بروید:

vcita settings

با انجام این کار به صفحه تنظیمات هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید تمام ابزارهایی را که برای شروع مدیریت کسب‌وکار مبتنی بر خدمات خود نیاز دارید مشاهده کنید:

vcita settings page

در بخش بعدی، به طور خلاصه به هر برگه خواهیم پرداخت. اجازه دهید با ستون “کسب و کار من” شروع کنیم.

اطلاعات کسب و کار

vcita business info

برگه اطلاعات کسب و کار به شما امکان می‌دهد اطلاعات کسب و کار خود را ویرایش کنید و یک عکس نمایه یا نشان‌واره سفارشی آپلود کنید. با کلیک بر روی برگه اطلاعات کسب و کار به صفحه زیر هدایت می شوید.

vcita business info page

همه چیز در صفحه بالا توضیحی است. نیازی نیست در مورد آن بمانیم اجازه دهید به برگه کارکنان برویم.

برگه کارکنان

vcita staff tab

به‌طور پیش‌فرض، شما تنها کارمند در vcita هستید. تمام درخواست‌ها و قرار ملاقات‌های جدید به‌طور خودکار به شما اختصاص داده می‌شوند، مگر اینکه، البته، یک کارگر جدید اضافه کنید. برای افزودن کارمندان، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، روی برگه کارکنان کلیک کنید.

بعد، روی دکمه افزودن کارکنان، همانطور که در زیر مشخص شده است، کلیک کنید.

adding new staff in vcita

همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، نسخه آزمایشی رایگان حداکثر پنج (5) حساب کارمند را به شما ارائه می دهد که برای اهداف تصویری کافی است.

بعد، نام، آدرس ایمیل کارمند را وارد کنید، یک سرویس را انتخاب کنید (نگران نباشید، همیشه می‌توانید بعداً کارکنان را به خدمات اختصاص دهید)، و روی پیشرفته کلیک کنید:

vcita adding staff details

در صفحه بعدی، می‌توانید بسیاری از جزئیات پیشرفته درباره کارمند خود اضافه کنید:

vcita advanced staff settings

گزینه های موجود:

  • تصویر نمایه کارمند
  • نام کامل
  • عنوان حرفه ای
  • رنگ سفارشی برای نشان دادن کارمند در تقویم و سایر صفحه‌ها
  • خدمات را به کارمند اختصاص دهید
  • برای کارمند برنامه ایجاد کنید
  • تنظیم اعلان ها
  • نقش‌ها و مجوزهای کارمندان را پیکربندی کنید

هر وقت چیزی را تغییر می‌دهید، همیشه به یاد داشته باشید که روی ذخیره تغییرات کلیک کنید:

vcita my profile width=

اکنون می‌دانید اگر می‌خواهید یک کارمند جدید اضافه کنید، به کجا بروید. اجازه دهید به صفحه تنظیمات برگردیم و ابزارهای بیشتری را بررسی کنیم.

برگه حساب من:

vcita my account tab

برگه شما را به تنظیمات حساب vcita خود هدایت می کند. در اینجا می توانید طرح فعلی خود را مشاهده کنید، موجودی را بررسی کنید، قرارداد همکاری تجاری HIPAA را دانلود کنید یا حساب vcita خود را حذف کنید:

vcita my account settings

با سرعت در حال حرکت ، ما …

را داریم

برگه INBOX & LEADS:

vcita leads

بر خلاف آنچه در ابتدا ممکن است فکر کنید ، برگه حاوی صندوق ورودی یا سرب شما نیست. این جایی است که شما برای تنظیم اعلان هایی که برای شما ارسال شده است می روید. می توانید آدرس های ایمیل اضافی را که در آن اعلان ها دریافت خواهید کرد ، اضافه کنید. این صفحه همچنین پیوندهایی برای ویرایش امضای ایمیل ، پیام های تلفن همراه و اعلان های ارسال شده به کارمندان شما دارد:

vcita inbox and notifications

بعد ، ما ستون را داریم. در بالا ، ما …

برگه خدمات:

… که به شما امکان می دهد خدمات خود را تعریف کنید:

vcita services tab

با کلیک بر روی برگه شما را به صفحه زیر خدمات من سوق می دهد.

vcita my services settings

در صفحه فوق ، می توانید به راحتی خدمات خود را اضافه کنید ، که می تواند یک جلسه در یک قرار ملاقات باشد ، به عنوان مثال ، یک جلسه درمانی یا یک رویداد گروهی مانند کلاس بدنسازی. می توانید مدت زمان خدمات را تنظیم کرده و حتی دسته هایی را برای خدمات خود اضافه کنید. ایجاد خدمات در VCITA بسیار آسان است که شما در هیچ زمان و در حال اجرا خواهید بود.

به دور از خدمات ، در مرحله بعد ، ما گزینه های رزرو آنلاین را داریم:

vcita online booking options

در صفحه تنظیمات آنلاین ، گزینه های زیادی برای سفارشی کردن رزرو آنلاین خود به روش های مختلف دارید:

vcita booking options settings

می توانید:

  • برنامه ریزی آنلاین را از طریق پورتال مشتری خود انتخاب کنید.
  • قرار ملاقات ها را به صورت دستی یا خودکار (بر اساس در دسترس بودن شما) بپذیرید
  • با تعیین زمان مشخص ، از برنامه ریزی “آخرین لحظه” خودداری کنید ، پس از آن نمی توان قرار ملاقات را برنامه ریزی کرد.
  • محدودیتی را تعیین کنید که مشتری بتواند با شما قرار ملاقات ترتیب دهد
  • به مشتریان اجازه دهید قرار ملاقات ها را دوباره تنظیم یا لغو کنند.
  • متن خط مشی رزرو را اضافه کنید و از مشتریان بخواهید شرایط خدمات خود را بپذیرند.
  • برای نمایش دسته های خدمات ، بسته ها ، عناوین منوی خدمات ، اسلایدهای زمان و ترتیب برنامه ریزی انتخاب کنید.

گزینه های زیادی برای رزرو آنلاین شما ، باید موافقم. همه چیز ساده است و همه یکسان است. این فقط موضوع و کلیک است و کار شما انجام می شود.

به صفحه اصلی تنظیمات بازگشت. ما برگه در دسترس بودن و تقویم را داریم:

vcita calendar

در صفحه در دسترس بودن و تقویم هیچ چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد ، فقط چند گزینه:

vcita availability calendar

در صفحه فوق ، می توانید منطقه زمانی ، قالب زمان خود را انتخاب کنید و اگر تجارت شما محلی است ، از وقت محلی استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید از زمان شروع هفته کار خود و افزایش تقویم ، به عنوان مثال ، 30 دقیقه تنظیم کنید. شما همچنین پیوندهایی برای تغییر ساعات کاری و کارکنان خود دارید.

در مرحله بعد ، ما برگه پرداخت را داریم:

vcita payment gateways

با کلیک بر روی برگه پرداخت شما را به صفحه پرداخت سوق می دهد ، جایی که می توانید ارزهای خود را انتخاب کرده و یکپارچه VCITA را به یک دروازه پرداخت وصل کنید. پیوند دادن یک دروازه پرداخت آسان است و به شما امکان می دهد پرداخت های آنلاین را از مشتریان خود دریافت کنید.

vcita payments

علاوه بر این ، می توانید برای فاکتورهای خود اطلاعات صورتحساب و کسب و کار را وارد کنید. علاوه بر این ، می توانید شرایط و ضوابط فاکتور خود را تعریف کنید و همچنین پرداخت های جزئی را نیز فعال کنید. اجرای آن بسیار آسان است. شما به هیچ مهارت فنی احتیاج ندارید.

و موارد بیشتری وجود دارد …

سلام بزرگ به ویژگی های کوپن ها و بسته های :

vcita packages

حدس وحشی به آن می دهید؟ فکر می کنید برگه چیست؟ خوب ، شما آن را کوپن ها و بسته های درست حدس زده اید! اکنون ، می توانید کوپن های مشتریان خود را برای جذب مشاغل بیشتر ارائه دهید.

vcita coupons

این ابزار مناسبی برای پاداش مشتریان VIP و ترویج خدمات جدید است. شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید کوپن ایجاد کرده و آنها را از طریق کمپین های ایمیل و پیام کوتاه توزیع کنید.

از طرف دیگر بسته های

به شما امکان می دهد خدمات خود را که سپس به کارت مشتری اضافه می کنید ، به صورت آنلاین بفروشید یا از طریق لینک مستقیم ارسال کنید. بسته های خدمات یک روش عالی برای تقویت درآمد شما است.

سرانجام ، ستون سوم را داریم. تنظیمات دیگر . این ستون دارای تنظیمات اضافی برای VCITA فوق العاده است. بگذارید از بالایی شروع کنیم.

پیام های مشتری خودکار:

vcita messaging

برگه شما را به صفحه پیام های مشتری اتومبیل می برد ، جایی که می توانید پیام ها و اعلان هایی را که از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به مشتری خود ارسال می کنید ، سفارشی کنید.

vcita auto client messages

می توانید:

  • پس از رزرو قرار ملاقات ، مشتری های الکترونیکی را دریافت کنید.
  • ایمیل و پیام متنی را که مشتری خود پس از تأیید رزرو دریافت می کند تعریف کنید
  • یادآوری ها و پیگیری های پس از ارسال را تنظیم کنید
  • پیوندی به الگوهای ایمیل پیدا کنید.
  • پیام کوتاه را سفارشی کنید و هنگام ارسال تخمین ها و فاکتورها ، مشتری را دریافت کنید.
  • برای اعلان های پیام کوتاه خروجی یک نام فرستنده سفارشی وارد کنید

این چیز درخشان است ، و باعث می شود مشتری در حلقه نسیم باشد. بعد ، ما …

برگه الگوهای ایمیل:

vcita templates

در زیر برگه ، صفحه الگوهای ایمیل را پیدا می کنید ، جایی که می توانید یک تن از الگوهای ایمیل را برای همه کاربردهای موجود در ذهن مشاهده ، ویرایش و پیش نمایش کنید. Vcita متغیرهای زیادی را برای سفارشی کردن الگوهای ایمیل خود به عنوان مناسب به شما ارائه می دهد.

پس از آن ، ما …

کارت و فرم های مشتری:

vcita cards

کارت مشتری VCITA به شما امکان می دهد با یک نگاه ، از مشتری خود چشم انداز داشته باشید. برای داشتن اطلاعات مورد نیاز خود ، به خصوص هنگامی که مدیریت مشاغل خود را بر روی دستگاه تلفن همراه مدیریت می کنید ، دیگر نیازی به حفاری ندارید. بنابراین ، برگه کجا منجر می شود؟

در اینجا ، صفحه و فرم های مشتری :

vcita client card

همانطور که مشاهده می کنید ، ما سه برگه برجسته داریم: قسمت های مشتری ، فرم های ورودی و وضعیت مشتری. بگذارید سریع هر کدام را طی کنیم.

  • زمینه های مشتری – در اینجا ، می توانید زمینه هایی را که در کارت مشتری خود ظاهر می شوند ، سفارشی کنید. این بدان معناست که می توانید زمینه های بیشتری را برای نشان دادن اطلاعات مورد نظر خود اضافه کنید. حتی می توانید کارتهای مشتری را به پروفایل رسانه های اجتماعی آنها پیوند دهید.
  • فرم های ورودی – در اینجا می توانید جزئیات مرخصی ، برنامه ریزی و فرم های پرداخت خود را سفارشی کنید. نگران نباشید؛ می توانید قبل از ذخیره تغییرات خود فرم های خود را پیش نمایش دهید. علاوه بر این ، می توانید CRM خود را با تمام اطلاعات مورد نیاز خود با استفاده از ادغام سازنده فرم Powr .
  • وضعیت مشتری – وضعیت های سفارشی را برای مشتریان خود تنظیم کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک مشتری جدید/بالقوه “ سرب” ، مشتری فعال “ مشتری” ، و با ارزش ترین مشتری “ VIP” را برچسب گذاری کنید.  بهترین قسمت این است که شما می توانید به VCITA دستور دهید “ سرب” را به “ مشتری” تغییر دهد به طور خودکار بر اساس منطق شرطی. به عنوان مثال ، هنگامی که مشتری اولین پرداخت را انجام می دهد.

اجازه دهید ما ادامه دهیم.

برگه ردیابی تبدیل

vcita conversion tracking

سپس ما برگه ردیابی تبدیل را داریم زیرا شما باید در بالای چیزها بمانید. شما به عنوان کار خود به بینش نیاز دارید ، و VCITA اعتماد به نفس نخواهد داشت. این برگه منجر به صفحه ردیابی ساده می شود:

vcita conversion tracking settings

به آن نگاه کنید! اکنون می توانید به راحتی تبدیل های خود را از طریق Google Analytics پیگیری کنید. چقدر پیچیده است؟ راستش ، این بچه ها شوخی نمی کنند. آنها خودشان پیشی گرفته اند. به علاوه ، اگر از نزدیک نگاه کنید ، یک جعبه کوچک خوب در پایین وجود دارد که به شما امکان می دهد Google AdWords ، Pixel Facebook و سایر کمپین های تبلیغاتی سفارشی را ردیابی کنید.

برگه ادغام:

vcita integrations

چه کسی عاشق ادغام نیست؟ به این ترتیب ، شما می توانید برنامه مدیریت کسب و کار خود را گسترش دهید ، با این حال ، شما می خواهید. با ادغام قدرت بیشتری برای دستیابی به اهداف تجاری شما به وجود می آید. شما تقریباً می توانید کل تجارت خود را به صورت خودکار انجام دهید ، و VCITA می خواهد شما را در جهت درست سوق دهد که با یک گروه از ادغام های خارق العاده:

vcita more integrations

ادغام گالور!

شما می توانید به راحتی VCITA را با بزرگنمایی برای تماس های ویدیویی یکپارچه ادغام کنید. سپس شما Form Form Builder ، QuickBooks را دارید و با Google رزرو کنید. اما این تقریباً به اندازه ادغام با Zapier هیجان انگیز نیست ، که به شما امکان می دهد VCITA را با 1000 از برنامه های مورد علاقه خود متصل کنید. بعلاوه ، VCITA با Webhooks نیز کار می کند ، اگر شما از نوع فناوری اطلاعاتی هستید ، بسیار عالی است ، بنابراین این یک برد برای همه است.

و این همه وجود دارد که باید VCITA Settings Panel وجود داشته باشد. نیاز به اضافه کردن خدمات دارید؟ ما فقط برگه را به شما نشان دادیم. نیاز به اضافه کردن یک کارمند جدید ، می دانید به کجا بروید. آیا می خواهید الگوهای ایمیل و اعلان های مشتری خود را سفارشی کنید؟ بیا دیگه؛ شما اکنون می دانید چه کاری انجام دهید.

اکنون که می دانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید ، به ما اجازه دهید پلاگین را در عمل مشاهده کنیم!

نحوه پیکربندی سیستم رزرو VCITA

اکنون ، اجازه دهید یک سیستم رزرو نمونه با VCITA ایجاد کنیم. برای اهداف تصویرگری ، من یک سیستم رزرو برای یک سالن ورزشی با دو مربی ایجاد می کنم و چندین سرویس ارائه می دهم. من همچنین از نسخه ی نمایشی بهداشت استفاده می کنم که بخشی از موضوع کل وردپرس است.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، روی دکمه روشن کردن ویجت در بالای داشبورد مدیر وردپرس کلیک کنید:

vcita activate

را فعال کنید

که باید از شر آن اعلان خلاص شود. در مرحله بعد ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به حساب vcita.com شما متصل است. قبل از هر چیز دیگری ، اجازه دهید ساعات موجود خود را برای فعال کردن رزرو آنلاین تنظیم کنیم.

ویرایش ساعتهای موجود

روی برنامه ریزی آنلاین vcita در مدیر وردپرس خود کلیک کنید:

vcita menu item in wordpress

بعد ، همانطور که در زیر نشان داده شده است ، روی ویرایش در دسترس بودن کلیک کنید.

vcita edit availability

در صفحه بعدی ، همانطور که نشان داده شده است ، ساعت های موجود/غیرقابل دسترسی خود را تنظیم کنید.

vcita set availability

سالن بدن من پنج روز در هفته نه تا پنج باز است. ما در آخر هفته ها بسته هستیم ، اما این فقط یک نمونه است. پس از آن ، به پایین بروید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

vcita save changes

از صفحه نمایش فوق ، توجه داشته باشید که می توانید با تقویم های موجود همگام سازی کنید ، که یک ویژگی خوب برای داشتن است. هنگامی که تغییرات خود را ذخیره کردید ، اجازه دهید به قسمت بعدی حرکت کنیم و برخی از خدمات را اضافه کنیم.

اضافه کردن خدمات

در داشبورد VCITA خود ، روی تنظیمات کلیک کنید و سپس روی برگه من کلیک کنید:

vcita my services tab

در صفحه بعد ، روی دکمه Blue سرویس جدید کلیک کنید و “ 1 را در 1 قرار ملاقات” یا “ رویداد گروه را انتخاب کنید.” من با اولی رفتم زیرا می خواهم آموزش های ایروبیک را اضافه کنم و نه یک رویداد.

vcita new service

همچنین ، توجه داشته باشید که چندین سرویس دیگر در صفحه وجود دارد. اینها توسط VCITA به طور پیش فرض در طی فرآیند ورود به سیستم اضافه شد.

در پنجره که ظاهر می شود ، اطلاعات خدمات ، مکان ، مدت زمان ، قیمت خود را اضافه کنید و سپس روی ایجاد کلیک کنید:

vcita creating a service

با کلیک بر روی دکمه پیشرفته که در کنار ایجاد قرار دارد یک صفحه خدمات گسترده را راه اندازی می کند ، جایی که می توانید جزئیات بیشتری را وارد کنید ، تصویر خدمات و توضیحات و غیره را اضافه کنید .:

vcita advanced service details

به هر حال ، اگر روی برگه تصویر سرویس که در تصویر فوق نشان داده شده است ، این پنجره جدید را باز کنید که به شما امکان می دهد بدون ترک VCITA تصویری را انتخاب کنید:

vcita service image

که جالب است ، بچه ها 🙂

نگران نباشید ، هنوز هم می توانید تصاویر خود را از همان پنجره بارگذاری کنید. پس از وارد کردن تمام اطلاعات سرویس مورد نیاز ، روی ذخیره کلیک کنید:

vcita save service settings

ما آموزش های هوازی را به جین دو اختصاص خواهیم داد. من جلوتر رفتم و یک سرویس ملاقات 1 در 1 را برای دوست ما جان Doe ایجاد کردم. او به مردم کمک می کند تا وزنه ها را بالا ببرند.

اکنون که ما دو سرویس برای کار با آنها داریم ، اجازه دهید برخی از کارمندان را اضافه کنیم. من جین Doe و جان Doe را برای برخی از تنوع اضافه خواهم کرد ، اما روند کار آسان است.

اضافه کردن کارمندان

به داشبورد vcita خود بروید و روی تنظیمات کلیک کنید:

vcita settings menu

بعد ، به برگه کارکنان ضربه بزنید:

vcita staff tab menu

پس از ، روی اضافه کردن کارکنان کلیک کنید:

vcita add new staff

در پنجره که بارگیری می شود ، جزئیات اصلی کارمندان را وارد کرده و سپس روی پیشرفته کلیک کنید:

vcita advanced staff detials

در صفحه ویرایش کارکنان پیشرفته ، می توانید جزئیات بیشتر کارمندان از جمله تصاویر پروفایل ، برنامه ها ، تعیین قرار ملاقات ها ، تنظیم اعلان ها و موارد دیگر را اضافه کنید. روی ذخیره تغییرات در پایین پس از وارد کردن جزئیات خود کلیک کنید:

vcita advanced staff

من همین کار را برای جین دو انجام دادم ، و اکنون ما دو کارمند داریم و هر دو به خدمات ما اختصاص داده شده اند. بعد ، من وب سایت جدید VCITA Gym خود را در جبهه مشاهده کردم و تحت تأثیر قرار گرفتم:

vcita gym

بگذارید پیش برویم و روی برنامه اکنون کلیک کنید در پایین ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است. انجام این کار ما را به ویجت زیر سوق می دهد:

vcita schedule widget

بنابراین من روی دکمه اکنون کلیک کردم ، همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده است ، که من را به سمت پنجره زیر سوق داد:

vcita booking popup

شما به آن نگاه نمی کنید!

دو سرویس ما در آنجا هستند ، همه به دنبال همه چیز و آماده پول برای ما هستند. بگذارید روند رزرو را آزمایش کنیم. من با تمرینات ایروبیک رفتم زیرا جین دو به شدت توصیه می شود ، و من وزنه برداری نمی کنم. هه.

بنابراین ، من روی آموزش هوازی کلیک کردم و سپس این سرویس را رزرو کردم ، همانطور که در زیر آمده است.

vcita aerobics services

که من را به این صفحه نمایشی سوق داد:

vcita booking screen

توجه کنید که سالن ورزشی ما در آخر هفته ها بسته است و تقویم رزرو آن را منعکس می کند. بازدید کنندگان نمی توانند شنبه ها و یکشنبه ها رزرو کنند. همچنین ، ما چهار شکاف زمانی داریم زیرا هر جلسه تمرینی ایروبیک 1 ساعت 30 دقیقه طول می کشد. بنابراین من با جمعه ، 2 اکتبر و 9 صبح رفتم و کلیک کردم ادامه :

vcita select date

در صفحه بعد ، یک فرم رزرو زیبا دارید. فیلدها را پر کنید و روی تأیید کنید که رزرو را تأیید کنید :

booking form

و هیوستون ، ما آسانسور داریم.  در اینجا یک رزرو موفق وجود دارد:

vcita booking success

مشتری شما می تواند سرویس دیگری را انتخاب کند یا روی عالی ، با تشکر کلیک کنید تا به وب سایت خود برگردید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنند ، آنها فرصتی برای تولید کد ورود به سیستم برای دسترسی به حساب خود خواهند داشت:

vcita login code

چقدر شیرین است؟

به محض اینکه آدرس ایمیل خود را وارد کردم و روی کد ورود به سیستم کلیک کردم ، من از طریق پیام کوتاه کد ورود به تلفن خود را دریافت کردم!

من از آن استفاده کردم و توانستم به داشبورد مشتری خود در قسمت جلوی دسترسی پیدا کنم:

vcita client dashboard

من این اعلان خوب را در صندوق پستی خود نیز دریافت کردم:

vcita thank you message

و بله ، به هرزنامه نرفت.

من همچنین بررسی کردم که آیا کارمندان ما برای درخواست های جدید رزرو اعلان می کنند و مطمئناً ، کار می کند:

vcita booking request

بنابراین تصمیم گرفتم ، بگذارید داشبورد خود را بررسی کنم و ببینم آیا قرار ملاقات ها را رزرو کرده ایم یا خیر. من به VCITA برگشتم ، و روی داشبورد کلیک کردم و به آن نگاه کردم.

vcita dashboard

و در آنجا آن را دارید ، همه چیز در یک داشبورد مرکزی وجود دارد. معدن یک مثال اساسی است. شما می توانید vcita را خم کنید اما دوست دارید و این پسر بد نمی شکند. یک تن از ویژگی ها برای مدیریت هر مشاغل مبتنی بر خدمات که در ذهن دارید ، بدون توجه به نیازهای شما وجود دارد.

افکار نهایی در مورد vcita

VCITA یک برنامه مدیریتی قدرتمند برای مشاغل کوچک است. این ابزار گزینه های زیادی را برای انجام کارهای اداری بدون برچسب قیمت سنگین به شما ارائه می دهد.

پیکربندی آن آسان است. در کمتر از 10 دقیقه در حال اجرا خواهید بود. فقط یک حساب vcita ایجاد کنید ، افزونه وردپرس را نصب کنید و مدیریت کنید! مطمئناً وقت و هزینه زیادی را صرفه جویی خواهید کرد. من شما را تضمین می کنم.

آیا چیزی را از دست دادیم؟ سوالی یا پیشنهادی دارید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا